vineri, 2 martie 2018

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 martie 2018 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


   "Dragi copii, mari sunt lucrarile pe care Tatal Ceresc le-a facut in Mine, asa cum face El in toti cei care-L iubesc cu tandrete si care-L slujesc cu fidelitate si cucernicie.
   Copiii Mei, Tatal Ceresc va iubeste, si prin iubirea Lui sunt Eu aici cu voi. El va vorbeste. De ce nu vreti sa vedeti semnele? 
   Totul este mai usor alaturi de El. Chiar si suferinta traita impreuna cu El este mai usoara caci exista credinta. Credinta ajuta in suferinta, dar suferinta fara credinta duce la disperare. Suferinta traita si oferita Lui Dumnezeu inalța.
   Nu prin jertfa Sa dureroasa a rascumparat Fiul Meu lumea? Ca Mama a Lui, am fost impreuna cu El in suferinta si durere, asa cum sunt cu voi toti.
   Copiii Mei, Eu sunt cu voi in trairile voastre, in suferinta, in durere, in bucurie si iubire. De aceea, aveti speranta. Speranta este cea care va face sa intelegeti ca acolo este viata.
   Copiii Mei, Eu vorbesc cu voi, glasul Meu vorbeste sufletelor voastre, inima Mea vorbeste inimii voastre. Oh, apostoli ai iubirii Mele, cat de mult va iubeste inima Mea de mama! Cat de multe lucruri doresc sa va invat. Cum doreste inima Mea materna sa fiti desavarsiti, iar voi puteti fi desavarsiti numai atunci cand sufletul vostru, trupul si iubirea sunt solidare in voi. 
   Va implor, ca si copii ai Mei, rugati-va mult pentru Biserica si slujitorii ei - preotii vostri; ca Biserica sa poata fi asa cum o doreste Fiul Meu - limpede ca apa de izvor si plina de iubire.
   Va multumesc."

sursa: https://www.medjugorje.com/our-lady-of-medjugorje-s-february-2-2018-message-given-through-mirjana.html

Momentul aparitiei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.