miercuri, 2 august 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 august 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


"Dragi copii, dupa voia Tatalui Ceresc, ca Mama a Celui care va iubeste, sunt aici cu voi ca sa va ajut sa-L cunoasteti si   sa-L urmati.
   Fiul Meu v-a lasat urmele pasilor Sai, ca sa va fie mai usor sa-L urmati.
   Nu va fie teama. Nu fiti nesiguri, Eu sunt cu voi. Nu va lasati descurajati, caci e nevoie de multa rugaciune si jertfa pentru aceia care nu se roaga, nu iubesc si nu-L cunosc pe Fiul Meu. Ajutati, privindu-i ca frati ai vostri.
   Apostoli ai iubirii Mele, ascultati vocea Mea inauntrul vostru, simtiti iubirea Mea de mama. 
   De aceea, rugati-va prin fapte, rugati-va daruind, rugati-va cu iubire, munca voastra  si gandurile voastre sa fie rugaciune, in Numele Fiului Meu. Cu cat este mai multa iubirea pe care o daruiti, cu atat mai multa veti primi si voi.
   Iubirea care emana din iubire lumineaza lumea. Rascumpararea este iubire, iar iubirea nu are sfarsit. Cand Fiul Meu va veni din nou pe pamant, El va cauta iubire in inimile voastre.
   Copiii Mei, multe sunt actele de iubire pe care El le-a facut pentru voi. Eu va invat cum sa le vedeti, sa le intelegeti si sa-i multumiti iubindu-L si mereu sa fiti iertatori cu aproapele vostru. Pentru ca a-L iubi pe Fiul Meu inseamna a ierta. Fiul Meu nu este iubit atunci cand aproapele nu poate fi iertat, daca nu se face efortul de a-l intelege pe aproapele, daca aproapele este judecat.
   Copiii Mei, ce folos are rugaciunea voastra daca nu iubiti si nu iertati?
   Va multumesc."

                                                                   sursa: http://www.medjugorje.com/index.htm


Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.