luni, 2 ianuarie 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 ianuarie 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


    "Dragi copii, Fiul Meu a fost o sursa de Lumina si Iubire cand a vorbit pe pamant pentru oamenii din toate popoarele.
   Apostolii Mei, urmati Lumina Lui. Nu este usor. Trebuie sa fiti mici (umili). Trebuie sa va faceti pe voi insiva mai neinsemnati decat ceilalti. Cu ajutorul credintei sa fiti umpluti de iubirea Fiului Meu.
   Fara credinta, nici macar o singura persoana de pe pamant nu poate experimenta supranaturalul.
   Eu sunt cu voi.  Ma fac cunoscuta voua prin aceste veniri, prin aceste cuvinte. Doresc sa va dovedesc iubirea si grija Mea materna.
   Copiii Mei, nu irositi timp punand intrebari la care niciodata nu prititi raspunsuri. La sfarsitul calatoriei voastre pe pamant, Tatal Ceresc vi le va da. 
   Trebuie sa intelegeti ca Dumnezeu stie tot; Dumnezeu vede,
Dumnezeu iubeste.
   Fiul Meu Cel mai iubit lumineaza vietile, risipeste intunericul; iar iubirea Mea materna care Ma poarta spre voi, nu se poate exprima, tainica dar reala. Imi exprim sentimentele pentru voi: iubirea, intelegerea si bunavointa materna.
   De la voi, apostolii Mei, de la voi astept trandafirii rugaciunilor voastre care trebuie sa fie acte de iubire. Pentru inima Mea de mama acestea sunt cele mai dragi rugaciuni. Eu le ofer Fiului Meu care S-a nascut de dragul vostru. El va priveste si va aude, va asculta. Suntem mereu aproape de voi. Aceasta este iubirea care cheama, uneste, converteste, incurajeaza si implineste. De aceea, apostolii Mei, iubiti-va mereu unii pe altii si, mai presus de toate, iubiti-L pe Fiul Meu. Aceasta este singura cale spre mantuire, spre viata vesnica. Aceasta este rugaciunea cea mai draga Mie, care umple inima Mea cu cea mai frumoasa mireasma de trandafiri.
   Rugati-va, rugati-va mereu pentru preotii vostri pentru ca ei sa poata avea puterea de a fi Lumina Fiului Meu.
   Va multumesc."

                                                                       sursa: http://www.medjugorje.com/index.html


Momentul aparitiei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.