vineri, 2 decembrie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 decembrie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo


( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


   "Dragi copii, inima Mea de mama plange cand privesc la ceea ce fac copiii Mei. Pacatele se inmultesc, puritatea sufletului este tot mai putin importanta; Fiul Meu este uitat - cu atat mai putin onorat; iar  copiii Mei sunt persecutati. De aceea voi, copiii Mei, apostoli ai iubirii Mele, cu sufletul si inima invocati Numele Fiului Meu. El va avea cuvinte de lumina pentru voi. El insusi se manifesta pentru voi, frange painea cu voi si va daruieste cuvintele de iubire, ca voi sa le puteti transforma in acte pline de milostivire si, in acest fel, sa fiti martori ai Adevarului. De aceea, copiii Mei, nu va temeti. Permiteti-i Fiului Meu sa fie in voi. El se va folosi de voi ca, prin intermediul vostru, sa ingrijeasca sufletele ranite si sa converteasca sufletele pierdute. De aceea, copiii Mei, intoarceti-va la rugaciunea Rozariului. Rugati-va Rozariul cu sentimente de bunatate, sacrificiu si mila. Rugati-va, nu munai cu cuvinte, ci cu fapte pline de indurare. Rugati-va cu iubire pentru toti oamenii. Fiul Meu, prin jertfa Sa, a inaltat iubirea mai presus de toate. De aceea, traiti cu El ca sa puteti avea putere si speranta; ca sa puteti avea iubirea care este viata si care duce la viata vesnica. Din iubirea Lui Dumnezeu Eu sunt inca cu voi si va conduc cu iubire materna.
Va multumesc."

                                                                     sursa: http://www.medjugorje.com/index.html


Momentul aparitiei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.