duminică, 21 iunie 2015

SAN DAMIANO, TEOLOGIA SFINTEI FECIOARE


   Mesajul de la San Damiano (Italia) permite un studiu amplu asupra Sfintei Fecioare, studiu din care se desprind, pregnante, mai multe concluzii:

     - Sfanta Fecioara se recomanda constant drept Mama, iar aceasta Maternitate imbratiseaza absolut toti oamenii, drepti si pacatosi, buni si rai. Trebuie subliniata insemnatatea acestei afirmatii. Sfanta Fecioara repeta de nenumarate ori ca este Mama: Mama celor saraci, Mama celor nenorociti, Mama Milostivirii, Mama Iubirii, Mama Mangaierii, Mama Iertarii.

      - De asemenea, Sfanta Fecioara se intituleaza Mama Universului iar Sfantul Arhanghel Mihail o numeste "Mama noastra Cereasca".

     - Sfanta Fecioara este  Regina. Ea declara frecvent ca este Regina Cerului si a Pamantului, Regina Universului. Aceasta titulatura subantelege mari privilegii, deosebite puteri si atribute precum si drepturi speciale asupra tuturor creaturilor. Dar despre toate acestea, Mama Cereasca nu ne-a spus nimic.
   La San Damiano in mai multe mesaje, Sfanta Fecioara se defineste drept Co-mantuitoare: "Eu sunt Co-mantuitoarea tuturor oamenilor". (16.12.1966, 5.08.1967, 21.11.1967, 5.01.1968)
   Ea nu a comentat niciodata acest titlu, dar ne-a vorbit de mai multe ori de stransa si totala Ei participare la Patimirea Lui Isus si la Misterul Mantuirii noastre.

    - Cu multa discretie, Sfanta Fecioara se declara Mijlocitoarea noastra. Ea a lasat in grija Bisericii recunoasterea si proclamarea acestei titulaturi cu tot ceea ce are ea mai semnificativ.
   La San Damiano Sfanta Fecioara a demonstrat, cu prisosinta, ca este Avocata noastra. Nu exista mesaj din care sa nu rezulte interventia Ei puternica pe langa Dumnezeu, in favoarea copiilor Ei.

   - In marile mesaje date de Dumnezeu la San Damiano, Sfanta Fecioara este numita Mireasa Tatalui Etern; acest titlu, de o importanta deosebita, apare de doua ori pe parcursul mesajelor, dintre care o data in mod foarte clar: "Tatal Etern a dat toata puterea Miresei Sale, pentru ca Ea sa indeplineasca o mare Misiune pe acest Pamant." (22.01.1967)
   In aceeasi ordine de idei, ne permitem sa observam faptul ca Sfanta Fecioara Maria este creatura cea mai placuta in ochii Lui Dumnezeu, El Insusi a denumit-O: "cea plina de har".


  "EU SUNT AICI VIE SI ADEVARATA CA SI VOI"
Extras din mesajul din 22 august 1969, dat la San Damiano


   "Copiii Mei, Eu sunt aici, in mijlocul vostru pentru a va imparti atatea si atatea haruri. Voi sa cereti, sa bateti si vi se va deschide. Cereti si veti primi. Eu va voi da totul daca este spre binele sufletului vostru (...). Eu vin ca sa va salvez, vin ca sa va iau cu Mine acolo sus, pentru ca va iubesc atat de mult, atat de mult! Dar vreau ca toti copiii Mei sa revina, caiti, la picioarele Mele, pentru ca Inima Mea este strapunsa de o mare spada, la vederea atatora dintre copiii Mei aflati pe marginea prapastiei... si atatia merg spre osanda. Ah, cat sufar din cauza asta, cate lacrimi de sange vars!
   Nu trebuie sa va temeti, caci Eu sunt aici, in mijlocul vostru, vie si adevarata ca si voi. Cand va veni acea zi, veti vedea ceea ce este splendoarea Mea, cata bucurie pentru inimile acelora care au crezut!
   Eu dau atatea semne, atatea haruri, atatea si atatea persoane Ma vad. Ma fac vazuta de foarte multi. De ce nu intelegeti ca Eu sunt cea care vine sa va salveze? Nu vedeti cum lumea merge spre abis? Si cat de multi se pierd!
   Aceasta zi sa fie cu adevarat o zi de pace si de milostivire! Eu sunt aici, in mijlocul vostru, pentru a va coplesi cu haruri! Cate haruri nu raspandesc Eu in aceasta ora asupra lumii intregi, asupra acelora care imi cer ajutor si intarire!
   Eu sunt Regina Cerului, Mama tuturora, Eu sunt Avocata, impartitoarea harurilor si Mama Milostivirii si a Iertarii.
   Eu va chem, va chem sub mantia Mea si vreau sa va strang in bratele Mele. Aici, in jurul Meu, toti ingerii vostri pazitori se roaga, insista ca sa puteti veni cu totii aici, la picioarele Mele. Cu totii caiti, cu totii cu pacea in inima. Pacea, seninatatea in inimi, in familii, in natiuni! Vreau ca aceasta pace sa fie o pace a iubirii.
   Isus este cu voi, Isus este deasupra voastra; bateti... bateti si veti primi atatea haruri!
   
Rosa Quattrini - vizionara de la
San Damiano
   Inima Mea va triumfa, chiar in plina furtuna, dar va triumfa. Vor fi lupte, persecutii, dar Inima Mea va triumfa, iar Imparatia Lui Isus va veni pe acest pamant, aducand Pacea si Milostivirea.
   Nu va lasati! Rugati-va, rugati-va, copiii Mei, ridicati-va adeseori ochii spre cer si recitati des Sfantul Rozariu. Oferiti ziua voastra ca reparare pentru pacatele voastre, primiti-L pe Isus in inimile voastre. El va fi intarirea voastra.
   Curaj, copiii Mei! Nu ascultati de ispitele diavolului care face atatea ravagii in suflete. Ascultati cuvantul Meu, iar cand sunteti tulburati, ridicati-va ochii la cer si recitati Crezul.
Isus va va da atunci o credinta tare, pentru a depasi toate obstacolele. Fiti fermi in credinta, fiti fermi! (...) Mama voastra va va salva, Mama voastra va triumfa. Va promit: Eu voi triumfa in toate si asupra a toate! Eu sunt cu voi; sa fiti si voi cu mine! Eu sunt deasupra voastra si va impart haruri. Milostivirea Mea pentru voi este mare, daca ascultati invitatia Mea de Mama.
   In Numele Fiului Meu Isus, va trimit o puternica binecuvantare care sa va asiste in viata si in moarte!"

                                                          "Stella Maris" nr.473 - "Regina Pacis" nr.238

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.