miercuri, 2 ianuarie 2013

Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei

      Devotiunea la "Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei" isi are originea in revelatiile facute de Domnul nostru Isus Cristos si de Sfanta Fecioara, intre anii 1961 si 1981, Elisabethei Kindelmann, mama a sase copii, din Ungaria. Ea a decedat la 11 aprilie 1985.
   Iata, in rezumat, invataturile primite de la Domnul Isus si de la Sfanta Fecioara, asupra devotiunii la "Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei" :

   Un nou mijloc
   Sfanta Fecioara: "Inima Mea Neprihanita arde de iubirea pe care o nutreste pentru voi. Nu mai pot ascunde multa vreme in  Mine iubirea Mea. Ea curge spre voi, ca un torent, cu o forta irezistibila. Eu sunt Mama voastra. Eu pot si vreau sa va ajut, dar pentru aceasta am nevoie de ajutorul vostru."
   "Eu pun in mainile voastre un nou mijloc, o raza de lumina. Aceasta raza de lumina este "Flacara de Iubire" a Inimii Mele. Aceasta Flacara arde pacatul; voi, doar chemati-Ma in ajutor!"

   Lumina care il orbeste pe Satana
   Sfanta Fecioara: "Aceasta Flacara plina de haruri a Inimii Mele Neprihanite pe care v-o dau, trebuie sa mearga din inima in inima. Aceasta va fi marele miracol a carui lumina il va orbi pe Satana. Ea este focul iubirii si al intelegerii, si vom stinge focul prin foc: focul urii prin focul iubirii! Eu v-am obtinut acest har de la Parintele Vesnic prin cele cinci Sfinte Rani ale Dumnezeiescului Meu Fiu!"

   Responsabilitatea este mare
   Sfanta Fecioara: "Daca printre voi ar exista cineva care ar opune rezistenta Flacarii Mele de Iubire, impiedicati-l s-o faca, din toate puterile voastre. Straduiti-va, trebuie sa va dati toata silinta! Am nevoie de voi toti! De toti oamenii! Am nevoie de forta conjugata a lumii intregi! Trebuie sa va dati silinta sa-l orbiti pe Satana! Am nevoie de voi toti, de fiecare in parte si de toti impreuna! Nu va permiteti nici o pauza, caci Satana devine orb in masura in care voi participati la orbirea sa. Pentru inceput, Eu va dau o forta minunanta, tuturor si fiecaruia in parte. Responsabilitatea este mare. Dar munca voastra nu va fi in van. Daca intreaga lume va face cauza comuna cu Mine, atunci blanda Lumina a Flacarii Mele de Iubire va arde si va aprinde intreg globul. Satana va fi infrant si facut incapabil de a-si exercita puterea; numai ca voi nu trebuie sa amanati pe mai tarziu acest timp de pregatire, nu, nu-l prelungiti! Nu luati obiceiul de a adopta o atitudine de asteptare fata de sfanta Mea implorare!"

   Noi Rusalii
   Domnul Isus: "As putea compara aceasta curgere torentiala, cu primele Rusalii. Ea va inunda pamantul prin puterea Spiritului Sfant. Intreaga omenire va deveni atenta in momentul acestui mare miracol al "Flacarii de Iubire" a Preasfintei Mele Mame. Lumea, deja intunecata din lipsa de credinta, va fi zguduita si apoi va crede!"
   "Aceasta zguduire va face sa se nasca, prin puterea Iubirii, o lume noua. Increderea, care este intarita in credinta,  se va inradacina in suflete si astfel fata pamantului va fi innoita. Caci un asemenea suvoi de haruri n-a fost daruit niciodata de cand Cuvantul s-a facut Trup."

   Furtuna care se pregateste
   Sfanta Fecioara:  "Flacara Mea de Iubire este pe punctul de a se aprinde. Eu, frumoasa raza a aurorei diminetii, il orbesc pe Satana. Voi elibera omenirea de lava urii pacatoase si fumegande."
   "Sufletele alese vor trebui sa lupte contra Printului Intunericului. Aceasta va fi o furtuna ingrozitoare. Nu, nu o furtuna, ci un uragan care va devasta totul! El vrea chiar sa nimiceasca credinta si increderea sufletelor alese. Eu voi fi intotdeauna langa voi, in furtuna care se pregateste acum. Eu sunt Mama voastra. Pot si vreau sa va ajut! Veti observa peste tot lumina Flacarii Mele de Iubire tasnind  ca fulgerul ce lumineaza cerul si pamantul, cu care voi lumina chiar si sufletele adormite si intunecate!"

   Vreau ca Flacara Mea de Iubire sa fie cunoscuta in lumea intreaga
Imaginea revelata Elisabethei Kindelmann
   Sfanta Fecioara: "Eu raspandesc actiunea plina de haruri a "Flacarii de Iubire" a Inimii Mele Neprihanite, asupra tuturor popoarelor si a tuturor natiunilor. Nu numai a acelora care apartin Bisericii Catolice, ci a tuturor  acelora care sunt insemnati cu Semnul Crucii Divinului Meu Fiu. Este motivul pentru care vreau ca Flacara Mea de Iubire sa fie cunoscuta in lumea intreaga, asa cum Numele Meu este cunoscut pretutindeni."
   " ... Eu n-o mai pot retine multa vreme in Mine, ea curge in suvoi spre voi cu o forta uriasa. Il voi orbi pe Satana cu Flacara Inimii Mele. Unita cu voi "Flacara de Iubire a Inimii Mele Neprihanite" va arde pacatul."

   Catre preoti
   Domnul Isus:"Trebuie sa-i faceti sa iasa din rezerva lor pe preotii timizi si pasivi. Ei nu trebuie sa stea fara sa faca nimic, nici 
sa-i indeparteze pe oameni de la "Flacara de Iubire" a Inimii Neprihanite a Mamei Mele. Nu trebuie sa abuzeze de increderea cu care Eu i-am atras la Mine. Cuvintele sunt aici pentru ca ei sa proclame amploarea Bogatiei Mele, ca sa pot raspandi iertarea pacatelor asupra intregii lumi. Ei trebuie sa participe cu totii la lupta!"

   Dusmanii Flacarii de Iubire
   Sfanta Fecioara: "... Stii care sunt prigonitorii? Lasii, cei care se tem pentru comoditatea lor, cei care pretind ca stiu totul mai bine decat ceilalti, obiectiile spiritelor mediocre. Acestia vor ataca Flacara Mea de Iubire, asa cum alta data Irod a facut-o cu Pruncul Isus, nevinovat. Dar asa cum Tatal Ceresc L-a luat atunci pe Pruncul Isus sub protrectia Sa, El ocroteste acum Flacara Mea de Iubire. Tatal Ceresc va avea grija de Ea."

   In concluzie
   Domnul Isus: "Flacara de Iubire a Mamei Mele, este pentru voi ceea ce era arca pentru Noe!"
   Sfanta Fecioara: "Flacara de Iubire a Inimii Mele Neprihanite, este Isus Cristos Insusi!"
   
   Rugaciunea Lui Isus
   Domnul Isus a invatat-o pe Elisabetha o rugaciune pe care o considera un mijloc puternic de a obtine orbirea lui Satana. El ne roaga sa ne insusim, din toate puterile noastre,  gandurile Sale eterne:
   "O, Isuse al meu, uneste pasii nostri cu ai Tai, ca sa avansam impreuna, pune mainile noastre intr-ale Tale pentru a ne uni, fa sa bata inimile noastre in armonie cu a Ta, topeste sufletele noastre in al Tau, ca sa simtim ca Tine, uneste gandurile noastre cu ale Tale, fa ca urechile noastre sa asculte impreuna cu Tine in tacere, atrage cu ochii Tai ochii nostri, pentru ca sa se topeasca in ei, si fa ca buzele noastre, in unire cu Tine, sa implore Milostivirea Parintelui Vesnic. Amin."

   Aceasta rugaciune rezuma esenta si scopul mesajului FLACARII DE IUBIRE: unirea - din iubire - cu Dumnezeu si chemarea de Iubire a Lui Isus, adresata fiecaruia dintre noi. Ea constituie programul vietii noastre. Gandurile, cuvintele, actiunile si chiar tacerile noastre, unite intim cu Isus, obtin prin El, cu El si in El, o valoare eterna.

   Cum sa ne rugam "Flacarii de Iubire a Inimii Neprihanite a Fecioarei Maria"?
   O noua rugaciune
   Maica Domnului ne cere: "Incepand de acum, adaugati la fiecare rugaciune pe care Mi-0 adresati, urmatoarea invocatie: Inunda de haruri intreaga omenire, prin actiunea Flacarii Tale de Iubire, acum si in ceasul mortii noastre. Amin."
   Iata rugaciunea cu care il veti orbi pe Satana: Bucura-Te Marie"
   Sfanta Fecioara Maria ne cere sa ne rugam rugaciunea "Bucura-Te Marie", astfel:
   "Bucura-Te Marie, Cea plina de har, Domnul este cu Tine, binecuvantata esti Tu intre femei si binecuvantat este Rodul trupului Tau, Isus. Sfanta Marie, Maica Lui Dumnezeu, roaga-Te pentru noi pacatosii si inunda cu haruri intreaga omenire, prin actiunea Flacarii  Tale de Iubire, acum si-n ceasul mortii noastre. Amin."
   Sa ne rugam Rozariul obisnuit, adaugand fraza de mai sus, asa cum a cerut Sfanta Fecioara.

   Rozariul Inimii Neprihanite a Mariei
   ( se recita pe un rozariu obisnuit sau pe rozariul Flacarii de Iubire a Inimii Neprihanite)
   La inceput, ne facem de cinci ori la rand Semnul Crucii in onoarea celor cinci Sfinte Rani ale Mantuitorului nostru.
   Pe boabele mari: Inima Indurerata si Neprihanita a Fecioarei Maria, roaga-Te pentru noi care alergam la Tine!
   Pe boabele mici: Maica Sfanta, salveaza-ne prin Flacara de Iubire a Inimii Tale Neprihanite!
   Incheiem prin: Mama Lui Dumnezeu, inunda de haruri intreaga omenire, prin actiunea Flacarii de Iubire a Inimii Tale Neprihanite, acum si in ceasul mortii noastre. Amin.
   La sfarsit ( de 3 ori ) : Slava (Marire)  Tatalui...

   Ora reparatoare
   Preacurata cere o ora reparatoare ( in familie sau intr-un grup de rugaciune), care sa se desfasoare astfel:
   "Cer ca joia si vinerea sa fie considerate zile exceptionale de haruri si ca in cursul acestor zile sa fie oferita Divinului Meu Fiu, o ispasire speciala. Mijlocul acestei ispasiri: ora reparatoare a familiei. Timp de o ora intreaga pe care o oferiti ca ispasire in familie,  faceti diferite rugaciuni (cum ar fi Rozariul). Cantati cantece sfinte! Incepeti aceasta ora de devotiune facand de cinci ori semnul Crucii in onoarea celor cini Rani Sfinte ale Divinului Meu Fiu; terminati aceasta ora in acelasi fel. Dupa semnul Crucii, incepeti devotiunea cu o lectura spirituala. Aprindeti o lumanare in amintirea promisiunii Mele. Stati impreuna doi sau trei, in aceasta ora reparatoare, caci stiti ca acolo unde doi sau trei sunt adunati in Numele Fiului Meu, El este printre ei. Luati obiceiul sa repetati si in cursul zilei, de cinci ori la rand,  semnul Crucii si incredintati-va, in acelasi timp, Milostivirii Tatalui Ceresc. Aceasta va apropie de Parintele Vesnic, iar inima voastra va fi coplesita de haruri."

   Venerarea celor cinci Sfinte Rani
   Iata ce ne cere Domnul nostru Isus Cristos, prin intermediul Elisabethei:
   "Faceti de cinci ori la rand, semnul Crucii, in onoarea celor cinci Sfinte Rani ale Mele. Facandu-le, oferiti-va, uniti cu Sfintele Mele Rani, Milostivirii Tatalui Ceresc... In timp ce te inchini, uita-te in ochii Mei insangerati, cufunda-te in ei si gandeste-te la loviturile pe care 
le-am primit si de la tine!"
   Sfanta Fecioara: "Cea dintai rugaminte a Mea: Onorati public cele cinci Sfinte Rani ale Divinului Meu Fiu! Aceasta nu trebuie sa fie o devotiune privata, ci o venerare publica."

   La sfarsit
   Maica Sfanta cere sa va binecuvantati unii pe altii, ceea ce poate fi facut la sfarsitul rugaciunii: "Binecuvantati-va reciproc, cu semnul Crucii."
   Sfanta Fecioara: "In toate parohiile trebuie organizate grupuri de rugaciune!"
   Domnul nostru Isus Cristos: "Fiica Mea, trebuie sa-ti spun ca Mama Mea n-a mai fost gratificata niciodata cu o asemenea onoare de cand Cuvantul s-a facut Trup. Fiecare rugaciune, fiecare invocatie, adresata de oricine, oriunde in lume, toate vor fi ca niste chemari in ajutor, topite una intr-alta, in ziua in care "Flacara de Iubire" a Preasfintei Mele Mame, va prinde intreaga sa vigoare. Atunci omenirea se va arunca la picioarele Maicii Domnului, multumindu-I pentru iubirea Sa fara margini."

   Promisiunile "Flacarii de Iubire"
   Iata un rezumat al promisiunilor facute Elisabethei  Kindelmann, de Domnul nostru Isus Cristos si Preasfanta Fecioara Maria, legate de "Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei":
   Postul
   Domnul Isus: "Oricine posteste lunea cu paine si apa, facand apel la "Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei", elibereaza din Purgatoriu un suflet de preot. 
   De asemenea, cel care respecta aceasta presrciptie, va primi harul, in octava care urmeaza mortii sale, sa fie eliberat din Purgatoriu de catre Mama Mea."
   "Mama Mea v-a acordat aceasta onoare, in onoarea celor cinci Sfinte Rani ale Mele, iar Flacara de Iubire a Inimii Sale Neprihanite, Ma obliga si ea."
   Sfanta Fecioara: "Cand preotii respecta postul absolut, lunea, ei elibereaza in cursul fiecarei Sfinte Liturghii pe care o celebreaza in timpul acelei saptamani, in momentul consacrarii, nenumarate suflete din Purgatoriu."
   "Cand sufletele consacrate si laicii respecta postul absolut lunea, elibereaza si ei multe sarmane suflete din Purgatoriu, la fiecare sfanta impartasanie din acea saptamana, in momentul primirii Sfantului Trup al Domnului Nostru Isus Cristos."
   "Toti cei care respecta postul absolut lunea, il pot incheia la ora 18,00. Dar in schimb, ei sunt obligati sa se roage un rozariu cu cinci decade, pentru sufletele din Purgatoriu, in aceeasi zi."

   Muribunzii
   Sfanta Fecioara: "Vezi tu, fiica Mea, cand "Flacara de Iubire" a Inimii Mele se aprinde pe pamant, actiunea sa plina de haruri se rasfrange si asupra muribunzilor. Satana este orbit, si cu ajutorul veghii voastre de rugaciune, lupta muribundului cu Satana, va lua sfarsit. La aparitia blandei straluciri a Flacarii Mele de Iubire, pacatosii cei mai recalcitranti se vor converti, caci Eu vreau ca nici un suflet sa nu se piarda."
   "Impartiti-va timpul intre voi, astfel incat nici un minut al noptii sa nu ramana fara veghe nocturna! Atata timp cat cineva, facand apel la Flacara Mea de Iubire, face o veghe nocturna, nici un muribund din anturajul sau nu va fi damnat. Promit. (Daca sunteti mai multe suflete reparatoare, accept si cate cinci minute de persoana). Cu cat rugaciunea va fi mai inflacarata, cu atat mai mult va fi orbit Satana, iar sarmanul muribund va prinde puteri pentru a-si putea hotara in deplina cunostinta, destinul sau viitor."

   Sufletele din Purgatoriu
   Sfanta Fecioara: "Flacara Mea de Iubire pe care doresc s-o raspandesc tot mai mult asupra voastra, de asemenea si asupra sufletelor din Purgatoriu!"
   "Familiile care fac aceasta ora reparatoare joia sau vinerea, vor primi harul special ca, in decurs de opt zile, sa elibereze din Purgatoriu un membru defunct al familiei lor, dupa o singura zi de post sever (cu paine si apa)."
   "Cel care - facand apel la "Flacara de Iubire" - se roaga trei "Bucura-Te Marie", elibereaza un suflet din Purgatoriu. Cel care - facand apel la "Flacara Mea de Iubire" - se roaga un "Bucura-Te Marie" , in luna noiembrie, elibereaza zece suflete din Purgatoriu."
   "Cel care posteste cu paine si apa intr-o zi de luni, elibereaza un suflet de preot, din locul ispasirii."
   Sfanta Fecioara ne promite ca sufletele pe care le vom elibera din Purgatoriu prin rugaciunea noastra, ne vor ajuta din inaltul Cerurilor in eforturile noastre de a salva sufletele.

   Sfanta Liturghie
   Sfanta Fecioara: "Daca sunteti in stare de har si participati la o sfanta Liturghie  care nu este obligatorie pentru voi (in afara duminicilor si a sarbatorilor), atunci Flacara de Iubire a Inimii Mele straluceste in asemenea masura incat, in acest timp Satana este orbit, iar plenitudinea harurilor Mele este transmisa sufletului pentru care oferiti sfanta Liturghie."
   "Participarea la jertfa sfintei Liturghii, mareste in cel mai inalt grad orbirea lui Satana."
   "Satana spumega de furie, duce o lupta si mai acerba prin tulburarile sale obisnuite, de cand simte ca i se apropie orbirea!"

   Ofranda zilnica
   Sfanta Fecioara: "Oferiti-va Gloriei Lui Dumnezeu si munca voastra din cursul zilei! Daca sunteti in stare de har, orbirea lui Satana va avansa si mai mult prin aceasta ofranda! Traiti, deci,  in harul Meu, pentru ca orbirea lui Satana sa se intinda tot mai mult si sa acopere un spatiu tot mai mare!"
   "Numeroasele haruri pe care vi le daruiesc, daca le utilizati bine - si trebuie sa le utilizati din ce in ce mai bine -, au ca rezultat faptul ca un mare numar de suflete vor deveni mai bune."

   Raspandirea "Flacarii de Iubire"
   Sfanta Fecioara: "Va acord tuturor harul de a putea constata succesul stradaniei voastre - in ceea ce priveste raspandirea "Flacarii Mele de Iubire" - atat in fiecare suflet, cat si in tara voastra si in lumea intreaga. Voi, care suferiti si faceti sacrificii, veti vedea ca Flacara Mea de Iubire va inunda foarte curand, intreaga lume."
   "Copiii Mei, bratul drept al Divinului Meu Fiu este pe punctul de a lovi: de abia il pot retine. Ajutati-Ma! Daca chemati in ajutor  Flacara Mea de Iubire, vom salva impreuna, lumea."


****
   Flacara de Iubire este o invitatie presanta si un dar de o anvergura exceptionala pe care Cerul l-a facut timpului nostru deosebit de tulburat. Invitatie presanta, pentru ca Satana face ravagii in sufletele pe care le atrage in numar mare; si dar de o anvergura exceptionala,  caci un asemenea suvoi de haruri nu a fost revarsat de cand Cuvantul s-a facut Trup, asa cum Sfanta Fecioara i-a spus Elisabethei.
   Prin "Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei", Domnul nostru Isus Cristos ne invita sa luam parte la Opera Sa de Salvare, salvand suflete, iar Sfanta Fecioara ne cere sa participam la actiunea de orbire a Satanei - sursa a tot raul, pentru a-l impiedica sa dauneze sufletelor. Deci,  sa salvam sufletele orbindu-l pe Satana, iata ce vrea sa indeplineasca "Flacara de Iubire", in fiecare dintre noi. Isus i-a spus Elisabethei:  "Dragul Meu suflet, Imi doresc multe suflete! Aceasta este singura Mea rugaminte: suflete! Oh, suflete! Cat de mult le doresc! Oh, cat de mult sufar din cauza indiferentei sufletelor!"
   Sfanta Fecioara ne roaga insistent sa facem totul pentru ca "Flacara de Iubire" sa fie raspandita in lumea intreaga. De aceea are nevoie de apostoli. Ea spune: "Fiecare persoana care primeste acest mesaj al "Flacarii de Iubire", trebuie sa-l accepte ca pe o invitatie si nimeni dintre voi nu trebuie sa se supere sau sa-l ocoleasca."
   Dar, ne previne:  "Nu puteti face cunoscuta Flacara Mea de Iubire decat prin cuvant... Nu aveti dreptul sa taceti, nici din lasitate, nici din orgoliu sau neglijenta, sau teama unui sacrificiu... Faceti, asadar, odata, primul pas! As putea vedea un semn al bunavointei voastre? Doar primul pas e mai greu, credeti-Ma...! Si trebuie sa-l faceti! Va presez!"
   Isus ne spune: "Noi va dam puterea si curajul de a face primii pasi, dar nu trebuie sa intarziati punerea in aplicare a Vointei Mele sau sa va degajati de ea cu un gest al mainii... Depasiti-va pe voi insiva! Meditati la regii magi care au facut un sacrificiu supraomenesc!"
   De fapt, n-ar trebui sa fim surprinsi de aceasta insistenta cu care suntem indemnati sa ne rugam si sa facem cunoscuta "Flacara de Iubire", cand stim ca Inimile Lui Isus si Mariei sufera ingrozitor din cauza pierderii atator de multi copii ai Lor.
   "Eu, frumoasa raza a aurorei, il orbesc pe Satana" a spus Maica Sfanta, la 19 mai 1963.

   IMPRIMATUR PENTRU MESAJELE ELISABETHEI KINDELMANN

Jurnalul Spiritual al Elisabethei
Kindelmann
   La 6 iunie 2009, cu ocazia Congresului National al Miscarii Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei, tinut la Budapesta, in Ungaria,  arhiepiscopul Esztergom-Budapesta si presedinte al Consiliului Conferintelor Episcopale din Europa (CCEE), cardinalul Peter Erdo a dat imprimatur, autorizand publicarea mesajelor date de Domnul Isus si de Fecioara Maria, Elisabethei Kindelmann intre anii 1961 -1983, si consemnate in Jurnalul sau Spiritual de 422 de pagini scrise de ea de mana, la cererea Domnului Isus.
   Cardinalul a numit-o pe doamna Irene Tolvaj drept coordonatoare nationala a Miscarii pentru Ungaria si a aprobat sediul Miscarii si pe secretara sa nationala, Ildiko Szollossy.
   Inaintea celebrarii euharistice, care a avut loc in biserica plina de credinciosi, in prezenta presei, radioului si televiziunii, dl. Guillermo si d-na Rosalia Morais - coordonatori internationali ai Miscarii, veniti din Brazilia cu aceasta ocazie, au fost primiti de cardinalul Peter Erdo, caruia i-au prezentat o harta a lumii pe care erau indicate cele 63 de tari sau locuri unde a fost primita "Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei".
    Un reprezentant din Canada al Miscarii Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei, i-a oferit cardinalului Erdo traducerea franceza a Jurnalului Spiritual al Elisabethei Kindelmann, precum si o fotografie a orfelinatului "Flacara de Iubire" din Goma - Republica Democrata Congo. Acolo,o noua comunitate religioasa purtand numele "Flacara de Iubire" este condusa de sora Alvera Gahinyuza, carmelitana tereziana.
   Apoi, cardinalul Erdo a concelebrat Liturghia cu mai multi preoti, printre care directorul spiritual international al Miscarii, parintele Gabriel Rona, Sj. El si-a exprimat dorinta de a-i intalni pe episcopii care favorizeaza Miscarea Flacara de Iubire a Inimii Neprihanite a Mariei.

   ELISABETHA KINDELMANN (1913 - 1985)
   Elisabetha Kindelmann, nascuta Szanto, a vazut lumina zilei la spitalul Saint-Etienne, la Kispest, in Ungaria, la 6 iunie 1913. La 11 ani a ramas orfana de tata si de mama.
 Provenea dintr-o familie saraca. Parintii ei erau Joseph Szanto, tipograf (1871 - 1917) si Ersebet Meszaros (1878-1924). Tatal sau era protestant, mama catolica. Copiii au primit educatie catolica.
   Elisabetha a avut 12 frati si surori, de sase ori cate doi gemeni. Numai ea, care era al treisprezecelea copil, nu era geamana, si numai ea a atins varsta adulta. Sapte dintre fratii si surorile sale au fost victimele gripei spaniole din 1919, doi au murit ca urmare a difteriei, si doi accidental. Un alt frate al sau a murit tanar.
   Ea nu a putut invata decat pana la clasa a IV-a primara, dar si acest lucru facea parte din planul Lui Dumnezeu, pentru ca noi sa fim convinsi ca nu ea era cea care ne vorbea, ci Dumnezeu Insusi prin "instrumentul Sau uman." De trei ori a batut Elisabetha la poarta manastirilor pentru a deveni calugarita... dar a incercat in zadar.
Elisabetha Kindelmann
   In 1930 ea s-a casatorit cu un mestesugar, Karoly Kindelmann, cu care a trait 16 ani de viata matrimoniala armonioasa. Din 1931 pana in 1942, i s-au nascut sase copii.
   Rugaciunile Angelus si Rozariul faceau parte din viata cotidiana a familiei.  In 1946 a ramas vaduva cu sase copii mici. Lupta pentru asigurarea existentei familiei s-a dovedit a fi extrem de dura, supraomeneasca. O saptamana ea lucra zilnic intre sase si paisprezece ore, iar in saptamana urmatoare, intre paisprezece si douazecisidoua de ore; facea uneori zile duble de lucru ( o data chiar intr-o topitorie de fier). Numai asa a putut sa asigure supravietuirea familiei si sa-si educe copiii.
   Misiunea sa providentiala a inceput in 1961.

   "La 13 iunie 1960, cu trei zile inainte de Sarbatoarea Sfintei Fecioare a Carmelului,  am avut o minunata iluminare spirituala, scrie ea. Aceasta iluminare a durat trei zile, de la rasarit si pana seara. Dar cum ii vorbeam cuiva sau cineva imi vorbea, acea iluminare inceta. Aceasta dulce senzatie a creat in mine o liniste senina. Era o experienta care depasea totul. Numai cu multe saptamani mai tarziu am stiut ca aceasta iluminarea a constituit introducerea tainica a prezentei Domnului, care nu poate fi exprimata in termeni intelectuali."
   Anul 1962:   "Inainte de a primi mesajele de la Isus si de la Sfanta Fecioara, am primit urmatorul apel: "Renunta la tine insati, caci Noi iti vom incredinta o mare misiune. Dar tu nu vei fi in stare sa o indeplinesti decat daca renunti complet la tine insati. Ai liberul arbitru. Nu va trebui, deci, sa indeplinesti aceasta misiune, decat daca vrei si tu". Dupa toate indoielile si tulburarile mele sufletesti, am acceptat vointa Lui Dumnezeu. Sufletul mi-a fost atat de mult invadat de har, incat n-am putut spune un cuvant."

    Incepand din acest moment putem cunoaste bine itinerarul sau spiritual, datorita jurnalului de 422 de pagini pe care l-a scris cu mana ei.
   Auzea in forul ei interior cuvintele Lui Isus, ale Mariei sau ale ingerului, pe care le distingea clar.
   Elisabetha Kindelmann a decedat la 11 aprilie 1985. Se odihneste la Erd/Ofalu, la douazecisipatru de kilometri de Budapesta, pe malul Dunarii.
   Inainte de a-i servi de instrument Domnului si Sfintei Fecioare Maria,  ea a trebuit sa indure incercari nenumarate, pe care le-a depasit cu o rara energie. Timp de decenii, identitatea sa a ramas necunoscuta.

    http://www.laflammedamour.org/photos-journal.htm
                                                    ("Stella Maris" nr.461 - "Regina Pacis" nr.221)


  
 Siragul-rozar al Flacarii de Iubire a Inimii Neprihanite, are boabele rosii in forma de inimioara.
  Se confectioneaza la cererea si potrivit sugestiilor Sfintei Fecioare.
   Sfanta Fecioara a promis ca binecuvanteaza fiecare sirag-rozariu, inca din momentul fabricarii lui.
  Astfel de rozarii se gasesc in Romania la Nusfalau - "Muntele Sfintei Treimi".

Un comentariu:

  1. Draga Ioana, eu nu pot corecta textul scris de tine in comentariu decat daca il sterg si il editez din nou, dar atunci va apare comentariul ca fiind facut de mine, nu de tine. Nu sunt importante aceste mici greseli. Se intelege esentialul, si cine doreste sa recite rugaciunea, o poate face potrivit traducerii facute de tine aici.
    Iti multumesc.

    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.